Kolejny zdrowy naturalny sok…

Kolejny zdrowy naturalny sok z buraka i zakwas z buraka czyli kiszony burak.

Z ciekawszych rzeczy mogę polecić zakwas z buraka z dodatkiem kimchi albo wędzonej śliwki oraz zwykły sok z buraka w połączeniu z jabłkiem lub marchwią. Sok z buraka można pić w proporcjach 80% burak / 20% jablko lub słabszy 33% burak, 33% marchew, 33% jabłko. Sok kiszony ma dwa razy mniej kalorii i jest niepasteryzowany przez co stanowi świetna podstawe do diety odchudzającej. Czesto jest wybierany rowniez przez sportowców przez zawartosc azotanów, które rozszerzają naczynia krwionośne i pomagają osiągnąć lepsze efekty sportowe. Soki nie kiszone bez dodatku cukru można spokojnie pić w większych ilościach bez konsekwencji dla serca i krążenia, ale nie powinno się go oczywiście przedawkowywać z uwagi na delikatne jelita 🙂

wiecej info tutaj https://polskiepomidory.com.pl/soki-buraczane/
i tutaj https://kiszonespecjaly.pl/pl/blog/zdrowe-kiszonki-i-kiszone-soki-czy-zakwaszaja-organizm-1613586693

#mikrokoksy #zdrowie #buraki #sok #naturalne #pijzwykopem #wegetarianizm #odzywianie #odchudzanie #sport